tirsdag 10. februar 2015

Tirsdag!

Når barna gikk i barnehagen trodde jeg hverdagen var hektisk. Da tok jeg feil. Foreløbig går gutta våre "bare" i 1. klasse og er kun med på en fritiskaktivitet hver og det er den samme. Likevel er det allerede en stor mengde brikker som må settes sammen bit for bit og gjennomgå nøye planlegging for at det riktige bilde skal komme til syne. Sikkert mange som kjenner seg igjen!

Tirsdager er til vanlig den mest hektiske dagen i løpet av uken her i huset. Mellom kl. 15.30 og 17.00 skal gutta hentes, maten skal lages og deretter spises, lekser med begge to skal gjøres, og deretter skal gutta kjøres til fotballtrening. kl. 18. skal jeg på bassengtrening, så jeg kjøres dit rett før gutta hentes etter endt fotballtrening kl. 18.00. Nicolai er vanligvis hjemme kl 16.00 disse dagene.... Ja, det er hektisk! :p

Idag er både Nicolai og jeg hjemme, og gutta skal hentes tidlig på skolen. Dagen blir derfor fort mye mer behagelig :) I tillegg skal vi ha med en klassekompis hjem! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar