søndag 1. februar 2015

Baking

Starwars var det store da gutten vår fylte 6 år i desember, så da måtte mor trå til :) inni er det skogoladekake med masse krem :)

HVa er vel ikke en starwarsbursdag uten starwars sjokolader?....

....Og cupcakes med lyssverd...



Ja, jeg tok kanskje litt av, men det var veldig morro :)
Lagde også en kake til mine flotte kollegaer da jeg byttet jobb, så ikke den morbide humoren før jeg var ferdig med kaka. Kanskje ikke så lurt å skrive takk for meg når jeg har plassert klynger med "piller" på kaka? :P
Kaka under pynten er til en forandring Red Velvet så det gjorde kanskje ikke saken så mye bedre :P


Kake til sommerfest
Turnkake til tantebarn som ble konfirmert! Hun er også en fremdragende turner så da syntes jeg temaet passet godt :)


Enda en konformasjonskake. Denne gangen til samboerens søster :)
Her er bildet av den første kaka jeg laga og den som satte igang det hele. Spiderman kake var det store da Oliver fylte 5 år og han spurte derfor om mamman kunne stelle istand en spiderman kake. Kunne jo ikke si nei til det :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar