søndag 1. februar 2015

Hobby

Jeg er en person som interesserer meg for ganske mye forskjellig. Er ikke spesielt kreativ, men kan lære meg det meste dersom det finnes noen som  har gjort det før meg :P Til nå har jeg vært interessert i decoupage, strikking, kakebaking ja, og også bilde og videoredigering. Alle disse hobbyene har hatt topper og etterhver dabbet av. I de periodene jeg har vært interssert har det gjerne tatt helt av og jeg har virkelig gått inn for å lære det jeg driver med. Denne gangen er det symaskinen til min mor som får gjennnomgå. Jeg har nemelig bestemt meg for at det å sy er det jo mange som driver med, så dette burde da jeg også få til. Den eneste utfordringen jeg må jobbe med gjennom alle disse prosjektene er min totale mangel på tålmodiget :/ men jeg smører meg inn med godt mot og gjør ett forsøk :)
museumsobjektet har tatt plass på spisestuebordet. Her skal den stå til jeg har gått lei av min nye hobby :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar