søndag 1. februar 2015

Ny epoke

Da var det min tur. Dette blir ingen dagbok der jeg deler mine sorger, eller ett stede hvor jeg jeg legger ut mine sterkeste meninger, men ett sted der jeg kan dele mine hobbyer og hverdagsgleder.

Jeg er nå gravid i uke 23 (!!) Er inne i en litt annerledes periode av livet enn hva jeg er vant med. Til vanlig er det full fart med 100 % turnusjobbing med alt det innebærer. Dette skal sjongleres med å være mamma og bonusmamma til to 6 åringer som går i 1. klasse. Samboeren er student og pendler til skolen, så ja, til tider var det ganske travelt! På grunn av bekkenproblematikk er jeg nå "tvunget" til å ta det mer med ro. Ganske uvant, og kanskje en av grunnene til at jeg nå sitter her å skriver til dere.

Var på ultralyd for 4 uker siden og gynekologen kunne da fortelle at det lå ei lita prinsesse i magen! Siste tilskuddet til familien SchøyenHaugen og det blir en jente :) Vi gleder oss!


Her er ett bilde av meg og den lille magen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar